abc (:

imon ska jag, alice oh cassie sova över hos alice. long time ago!
men innan det måste jag träna så kommer ttp te alice lite efter 8' då hennes träning också är klar..
vi ska spela in en yt' film om vi kommer på ngt att göra, jag menar jag oh alice har redan gjort allt typ?
HEJSNYGG @ yt' kolla!
sen tke jag ni kan kommentera om ni har tips på vad man kan göra? :)

HAHA som ni märker.. gammal bild! :)

OMG! kolla miieh? ;s fast det var när vi hade varit på läger bilden togs ;s IGGA!'

kolla min och alice ank min? ;o så ser cassie sjukt söt ut :p

Kommentarer
Postat av: cassandramaroukii

men gud vilka bilder ;d

HAHAAHAHHAAHAH, galet va vi har haft det kul tsm :) ♥

seriöst, vi ska ha det bäst imorgon! :D

vi är sötast & bäst så fuuuuck alla andra (y)

jag lskar er messssssssssssssst ! ♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-11-05 @ 18:32:44
URL: http://ccassandras.blogg.se/
Postat av: nelliedaag;d

guud va sööta ni är?! ;d haha<3

2009-11-06 @ 18:31:18
URL: http://nelliedaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0