i'm back bitches -.

hiieg!
sthlm / tälje blev fett imba! ;)
HAHA. men nu äe man hemma igen, oh internett hos mamma äe en aning lamt satt kanske inte uppdaterar 24/7!
men i sthlm köpte jag sss byxor, som jag velat ha ganska länge faktist..

imon efter skolan blire stan, uppdaterar på kvällen näe jag äe hemma!


btw. herregud, nu vet alla! du har lixm knäckt dig själv? du trasslade in dig i dina egna lögner oh hade inget att säga till slut. too bad! för vet du. jag och ngra mer frågade han du pekade på om han hatade dig, oh han svar blev att han inte ens visste vem du var.. jävla skit du sprider, vill du att ditt liv ska förbli en lögn? hur klarar man av att ljuga för sina vänner osv? oh kom inte oh säg att du nt ljugit, för nu vet jag att va du en säger så kme jag alltid ha bevistet på att du ljög! du ljög mitt framför näsan på kuratorn och för alice, casie oh mig!

Kommentarer
Postat av: cassandramaroukii

2 ss i mitt namn ditt jävla sas barn ;o

HAAHAAHAHAHAHAHHAA x d'

men fan, assu. hon får skylla sig själv.

vi har gett henne chanser, men igår bevisade hon

att hon inte kan sluta ljuga. it take's one. to know one, pfft. jag tänker inte ha en vän som ljuger

jämt . den tiden är över nu,

JAG ÄLSKAR DIG ! (L)(L)

2009-11-03 @ 17:07:06
URL: http://ccassandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0