big update

me ♥ bloggen?
ohyyeeh. nej nu ska jag sluta spamma loss :o


vill inte att allt ska bli stort, som när man var mindre.. som det jämt var innan!
ville bara få dig attt förstå mina känslor. kanske jag gjorde det på fel sätt.. men detta betyder inte bff, det vi skrev var sanna ord. vi måste snacka, allt vi sa - menade vi. känner vi samma sak, eller är allt ett stort spel för att slippa att vara ensam på lektionerna osv? vad vet jag?! vill bara skrika vad jag känner, känns lågt att säga allt detta inom bloggen, fejs to fejs maby. men vi hade inte klarat det, ingen av oss hade. vi äe för små, för klena & vet för mke om varann. om inte du hade varit C så hade jag brytit ner dig, snackat skit osv. men eftersom du just äe C så kan jag inte.. inte om vi båda vill & vi båda är ärliga. vet ej inte vad jag vill så ska inte säga, ooooh allt är löst osv.osv. nej - inget är löst en. men det kan bli om vi inte blandar in fler, du vet moget spel? detta handlar om vi 3!


kollar på vänner nu, paus faktist. innan så var vänner det bästa jag visste, kollade på det 24/7. nu hinner jag ej längre. men detta är ett av dom bästa pogramen faen!
joey, han äe min favorit - always fun ^^ 
senare blire svenska holywood fruar ;j
undra vad anna anka gör idag? ngt patetiskt äre väll ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0