heejsan

hemma nu från stan
shoppade en present åt pappa ;* he goes 39 :D
äe hos alice nu mys på hög nivå :o


omg!
jag trodde att du var mer real än vad du var.. fejs to fejs, right - du skulle inte ens kunna ta emot det.
du skulle lipa & vara helt krossad. okey, skulle jag med?! det äe df vi inte gör det... ville markera, för extravänner äe vad vi äe - mjaau. sen så skriver du väääärsta hate-about us! jjeeh! vi kanske inte varit dom bästa, men du dåå. vi har alltid funnits där, så det ska du inte säga ngt om!
när du haft problem hemma, när du lipat & när du haft problem med *****

.
nu vet man, vi har just 'domdära' för dig, inte så mke mer! eller ?
sen så påstår du att vi planer om vad vi ska göra, kul att vara med dig när vi bestämt att vi skulle sova så säger du att du kan...
sen så sover du med din kille (dinkompis.) & ljuger att du sovit med din kille - fast du bara sov med din kompis.
anyway, slösa mer tid på dig. nej - in your face!
en sak till ;
- det har alltid varit  jag & alice mer för hon sviker inte tillskillnad som vissa andra . :o
she is my twiin

Kommentarer
Postat av: c'

dåså , då vet jag ..

2009-10-05 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0