HEJSAN ALLA CP BARN (ALICE)

seriöst.. alice är ett dampbarn (men hon kan inte erkänna det) hon ligger och slår på en fläkt-lina som man ska dra i typ... och så ligger hon där helt inne och slår och typ ser sådär cp;et med ögonen HAHA!
(jag) dampbarn
(alice) nej du är ett dampbarn
(jag) öh vem är det som slår på en fläktsak
(alice) men du bryr dig

HAHA! så jag är ett dampbarn för att jag bryr/stör mig på att det smäller 1 gng i sek medans du (HELT SERIÖST) ligger och slår på den, och blev as kink för att jag sa att du va ett dampbarn!
oh kom inte och säg att du var oseriöst för isf skulle du inte ligga helt tyst efter och fortsätta med det + att du kinkade sönder -.-


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahahahahahahhaah , jag gjorde ju inte bah för att du SKA störa dig ;oo

men kalla mig dampbarn du har helt enkelt fel !

2009-10-27 @ 11:23:28
Postat av: Emelie

Snygg blogg :)

2009-10-27 @ 11:47:04
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0