hiss&' diss

hiss (y

hv71;
vad mer kan man säga? jkpgs stoltheter, vunnit varje match iår hitills ;o
HEJJA! jag har bestämt att iår ska jag hejja fram dom till guldet
95-04-08-10
stefan liv, bättre målvakt får man faen ta& leta efter.. med dig i målet känns allt perfekt

diss (n

vänner som har en som extravän;
lixhm, äe det inte det värsta.. man finns alltid dä för personen, men nej du duger helt enkelt inte till! när den andra kommer så är man lämnad i 'sticket'! tur att jag har alice, & alice har mig! snart pallar vie inte med dig mer ;s jag vet inte om det vi känner är sant, men jag tke att det känns så.. för varje rast när din bv kme då står vi där ensamma.. sen så vet jag inte riktigt... men assu kan jag lite på dig? eller säger du allt till din bv ;o ?
extravän äe inget jag tänker vara, jag vill inte vara en gammal docka som du slänger framm & tilbaka.
vill du inte ha mig - fine. jag har alltid stått upp för dig & om du inte kan respektera mig så har jag inget att säga dig...
- tthis is myy feling -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0