i'm what you wont to be

vet ni en sak jag tänkt på..
alla i jkpg säger;
- wb fjortis
wb säger man till 97;or & 96;or eller fula eller överdriva osv.
wb = wannabe
såklart alla är wb, om man är fjortis så vill man ju vara det och då är man ju wb!
det är ju inte direkt så att jag är fjortis och inte vill vara det.
man säger ju inte ''wb emo'' eller ''wb hora'' HAHA!
så nu tke jag att vi alla ska sluta upp (även jag)
det är såklart att man kan vara mer eller mindre fjortis, se på dom i sthlm;
hänger på elw, klär i sss kläder, fjällräven jackor, dricker, idomin, foundation rand, skolkar & allt annat som hör till.
det är klart att vi i dom mindre städerna dricker i ung ålder och kanske klär oss i sss osv.
men seriöst :o
jag tke inte att jag har rätt att bli kallad fjortis för jag har plattat hår & löshår!?
& en sak till om jag vill så får jag vara en fjortis utan att bli hatad, för vet ni alla?
jag är den jag är;
- ni kan älska mig som den jag äe nu / men hata mig som fjortis?
hahha, inte för jag hade tänkt att bli fjortis.. men ass nu tke jag vi växer upp! för nästan alla har varit fjortisar mer eller mindre & om ni kallar mig och alice wb. pppfth va var så mke mer fjortis med er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0