kissie vs. dessie


haha! om jag ska vara helt seriös;
dom är säkert bv's irl! image kallas det lixhm?
jag tke om bådas sjukt mke! seriöst, love them!

men kissie är ju mer känd på riktigt! medans dessie är ''känd''! ;)
så för mig så går kissie före, om jag hade blivit satt på en öde ö och jag fick en data och så fick jag bara läsa en's blogg (ytterst-troligt) hade de blivit kissies! mjaaou

saken är ju den att dom gör varann kända! p.g.a alla ''härmelser'' så får dom ju mer läsare, good image!
skulle vart kul att träffa på irl!


vem gillar ni mest! KISSIE I LOVE U (LL)


Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall

Haha så sant!

2009-10-26 @ 14:48:38
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0