alice ;****************************



''syster, du är mitt allt! i alla slut vet vi båda mycket väl att det alltid är du&'jag hand i hand! det måste ha varit meningen att det skulle bli ''vi'' för om inte! då har vi haft en enorm tur. för utan dig baby, livet hade varit svårt! tänk om man hade vaknat en dag och du inte var vid min sida, att vi inte kände varann eller att du ännu värre inte fanns! jag tror att det hade kännts sjukt tomt! för mitt liv hade inte samma mening när jag inte kände dig. det är ALLTID dig jag ringer när det är svårt, eller när jag behöver hjälp eller bara för att snacka! det är dig som jag alltid kan vara ärlig med, alltid jag kan göra vad som helst när du är i min närhet.. jag har tänkt på en sak länge;
- gjorde det ont när du trillade från himmlen?
HAHA! nej men ärligt, du är min ängel, min bv, min syster, min tvilling eller ah du är mitt allt! mina andetag, mina steg, mina tankar & mitt hjärta. så utan dig, så vart svårt.. utan dig hade jag kunnat släppa taget om allt, för mitt liv hade inte haft ngn mening! hur mke jag än skriver, så tror jag aldrig att ni kommer förstå hur mke jag älskar henne! folk har kul, men bitches - ingen slår oss! ingen & det äe sant.. för gud ska veta & alla andra, vi har roligast! vi skrattar åt allt, gör roligast saker & omg så snygga vie är! endel tycker säkert;
- omg! dom är alltid tillsammas har dom inga andra vänner? :''o
konstigt att jag bara vill vara med alice när hon är bäst? haha, ne vi är med andra oxå men vi kanske inte pallar säga till alla;
- HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ IDAG VAR VI MED MADDE, CASSIE, BELLA osv. (t.ex)
så tyyyst, för ni alla är lite avisar? vår vänskap är äkta, vi älskar varann till tusen! & vet ni? vi ska flytta ihop när vi fyller 18 år HAHA! lite lesbiskt, :''o nej! that's what friends do (: för alice med dig är jag hel, och jag är migsjälv. i din närhet mår jag bra, jag är glad & känner mig trygg. om du hade flyttat till ngn annan stad eller ngt, NEJ det hade inte gått. fyyyh vill inte tänka tanken, seriöst :''o vill ej? för jag hade inte pallat med ngt då! fast vet ni? våra päron är inte så PUCKADE så dom skulle aldrig gjort ngt sådant :) heeh. surt era bögar! ojni?
give up bitches becuases in every end it will always be you and me, walking hand in hand! an together we can beat them all!
loveu


Kommentarer
Postat av: Anonym

ful tröja bruden till höger har

2009-10-09 @ 17:50:54
Postat av: beexx

emh. lite smått mogen att va anonym ;o

& vet du - hahhad en är snyggast :o

2009-10-10 @ 11:29:39
Postat av: c'

balle i näsborren på den anonyma jävlen :')

ni är dom finaste & bästaste syrrorna man kan tänka

sig. är sjukt glad att jag har er !!

jag älskar er :*****************

2009-10-13 @ 21:42:36
URL: http://ccassandras.blogg.se/
Postat av: Anonym

mjaaou cassie balleh älskar diig enormt ;o

2009-10-14 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0