skönhetstips

summer Glow Beauty Body Lotion, Dove, 41 kr. ”Jag använder helst en gradvis brun-utan-sol, eftersom misstagen syns mindre och jag kan använda den som bodylotion dagtid.”




hårinpackning, ta en hårinpackning t.ex. nivea. sen så tar du en varm handduk över som du: tummlat, hällt hett vatten på eller vad som hälst annat som gör den riktigt varm. sen så sätter du handduken över håret när du har hårinpackningen.


skön-dusch, duscha i varmt vatten. ta shampoo, balsam, peleeing - ja allt du brukar ta..
sen i sluten innan du ska hoppa ur så duschar du iskallt i några sekunder, detta gör att när du är ute ur duschen så fryser du ej.. vilket man brukar om man duschar varmt hela tiden!

vaceline, jag har sagt det innan.. säger det igen! vacelin sjukt bra mot ögonfransarna, läpparna, knogarna & på alla övriga ställen där man kan vara torr och äcklig..


Kommentarer
Postat av: jenny igen ^^

vaceline eller vad det heter.

det hjälper. tog det på mina ögonfransar och dom blev riktigt långa :)

tack!

2009-10-05 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0