svar på tal

igår var jag sjukt trött så orkade inte bloggen..
hemma nu från all skit i skolan! ska ta det lungt nu och kolla runt på allas bloggar oså :d




svar: först kan du ju börja med att gå in på blogg.se och bli medlem. jag själv tycker att man ska ha ett personlig namn och inte typ heta ''snyggast'' jag tycker inte heller man ska heta ''beeeexxxxs'' så att ingen kme ihåg namnet, för då får man mindre läsare. så kompå ett blogg-namn som du inte kommer ångra! sen är det ju kul att ha en snygg desing för då blir det så mycket roligare att blogga. om du ibörjan känner ''oh fyy vad tråkigt detta är'' lägg ner skrivandet ett tag och börja när du har lust och är sugen! ibörjan har man inte så många läsare men det växer hela tiden. ett stort pluss i bloggen är om man lägger in mke bilder o'så (vilket inte jag kan göra ;///)
lycka till med din blogg! :D

Kommentarer
Postat av: feliciaaaaaaa

tack så mycket :D

2009-10-14 @ 16:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0