alice goes like' - i dont care HAHHAHA

hemma från skolan nu! (:
varit lite med alice, men hon stack hem. vi åt och satt lite vid datan. fixade färdigt jens blogg (VivaLaJens.blogg.se)
sen så stack hon för hon ska på fortokurs 8 typ? & jag ska träna kvart över 7 ;d tagga innebandy! ((:
efter så ska jag till alice för jag & hon ska nämligen sova över! heeh. ensamma ;o för hennes pappa är iväg - och det blir la skojj
för imon är det studiedag men fuck alla lärare! för jag tänker inte studera (tnt ord) AHAAHHA!


- nu är det försent, jag ville ha dig kvar men du sprang iväg. alla våra minnen, alla våra dar kommer verkligen sakna dom men mest av allt vill jag ha dig kvar -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0