kissie

kissie, hon bloggar fett bra, fint hår & ser bra ut. varför hatar alla henne?
- jo för att hon satt sig in i en roll 'kissie' (älskarsigsjälv), jag vet att endel tke varför är hon inte säg själv?
- jo för då får hon juh inte lika mke läsare & mindre läsare = mindre pengar!
jag tror att endel är lite avis för att hon lyckats så bra, och har masssa pengar.
kanske är hon lite för mke ibland 'alla fjortisar vill vara som mig' men som sagt, det lockar bara till mer läsare och om ni hatar henne så mke och ändå läser hennes blogg, hur störda är ni inte då? så innerst inne, ni som läser - i think you like her - heeeh.
iaf jag tke att hon är bra mke bra! :D

& hon är ingen 'fjortisförebild' blondt hår = fjortis = såå falskt ;o

shieet vad jag skydat kändisar idag ;o

men älskar per gessle mest :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0