shhh!

vill ni veta en sak?
- klart ni vill ;oo

jag blir jätte lätt arg & är en usel förlorare!
vi tar som exempel innebandyn..
jag blir arg på mina medspelare när dom inte vill som jag vill, eller gör bra ifrån säg (riktigt dumt) & sen så om vi förlorar så är jag jätte arg ibland på ngn om den gjort en tabbe...
jag har lugnat ner mig nu iår och blivit mer mogen, men förra året ;o
min pappa & jag började bråka varje träning och tillslut hotade han med att jag inte fick spela mer!
då skärpte jag mig riktigt mke! & nu hitills iår har jag bara klagat en gång;
- du sjuter som en myra
sen så har jag försökt hålla sakerna inne, fast om man är min medspelare tror jag ändå man ser hur jag ser besviken och arg ut!

jag vill skärpa mig & försöker, men ibland kan jag ej stoppa mig! vad jag än gör i sporter så klagar jag nästan alltid, ni som står mig nära - ta ej åt er när jag klaga ;) det bara 'pluppar' ut HAHAHA! x)

 årets foto, fin man blev ;o huust -.'
 papppaa , lika vi äe

 


Kommentarer
Postat av: sandra

grymmt lika

2009-09-30 @ 17:34:54
URL: http://rockkylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0