shopping, ?

HEEEJ,
jag vet varit sjukt dålig på att uppdatera idag ;o
men var i skolan och efter det stack jag och alice till stan där vi träffade karolina & sofie..
sen hängde vi med alice syster fanny upp till a6 för hon skulle ta kort till sitt legg.
efter det gick vi runt lite, vi träffade bella & åt på mc :D
vi är feeta (:
sen tog jag och bella bussen hem tsm och då bussen mötte vi coola olle, assu seriöst fett länge sedan man verkligen snacka med han och vi som gott i samma klass 1-5 ;o

nu ligger man här nergossad i sängen och väntar på 'svenska holywood fruar'

dagen köp;  (har inga bilder;ss)
- vitt linne h&m
- vaceline apoteket


jag har hört måånga säga att det är fett bra för ögonfransarna & att dom blir långa, vilket stämmer!!

finns på apoteket och kostar ca. 20 kr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0